Bursa Kanal Tedavisi

Profesyonel klinikler tarafından gerçekleştirilen kanal tedavisi oldukça özel bir tedavi şeklidir. Kanal tedavileri dişlerin hassasiyet sorunlarına en etkili çözüm olarak karşımıza çıkıyor. Özellikle çürümeler yaşayan dişlerin ardından ortaya çıkan sinir iltihaplarında kişinin çekilmez diş ağrıları çektiği görülür. Çürük ilerlediğinde sinirlere ulaşır ve bu durumun kanal tedavisinden başka çaresi yoktur. Kanal tedavisi içerisinde çeşitli detaylara sahip bir tedavi barındırır.

Kanal Tedavisi Nedir?

Kanal tedavisi dişlerde bulunan çürüklerin ilerleyerek dişin derinliğinde bulunan sinirlere ulaşması sonrasında gerçekleştirilir. Sinirlere ulaşan çürük, sinirler de iltihaplanma gerçekleştirir ve kişinin şiddetli diş ağrısı yaşamasına neden olur. Bu durumda yapılması gereken müdahale kanal tedavisidir. Kanal tedavisi ile çürük diş içinde bulunan sinirler çıkarılır ve ardından bölgeye dolgu işlemi yapılır. Hasta bu işlemden sonra doğru bir dolgu uygulaması ile bu sorundan kurtulmuş olur. Kanal tedavisi ile çürük diş içinde bulunan sinirler çıkarılır ve ardından bölgeye dolgu işlemi yapılır. Hasta bu işlemden sonra doğru bir dolgu uygulaması ile bu sorundan kurtulmuş olur.

Kanal Tedavisi Nasıl Yapılır?

Bursa kanal tedavisi çeşitli aşamalardan oluşan bir tedavi şekli olarak göze çarpıyor. Oldukça dikkat ve profesyonellik isteyen bir diş tedavi şekli olarak değerlendirilir. Kanal tedavisi aşamaları zorlu bir tedavi barındırmaz. Aksine yapılan işlem ile hasta şiddetli diş ağrısını o diş için unutmuş olur. Bu aşamalar ilk olarak dişin tespiti ile başlar. Ağrıya sebep olan çürük diş tespit edilir. Lokal anestezi uygulanarak hastanın müdahaleyi hissetmesi engellenir. Ardından dişin içinde bulanan kök kanalına ulaşmak için diş oyulur. Ardından kök kanalı adı verilen Pulpa ve diş sinirleri dişten çıkarılır. Açılan oyuğun içi temizlenerek dolgu işlemi ile kapatılır. Bu işlemlerden sonra hastanın ağrısı yok edilir ve dişin oyuğu dolgu ile kapatılarak yeni bir çürüğün önüne geçilir.

İlgini Çekebililie; Kök Kanal Tedavisi

Kanal Tedavisi Gerekli Mi?

Bursa kanal tedavisi dişinizde gerçekleşen tahribatın önüne geçmek için gereklidir. Müdahale edilmeyen durumlarda iltihaplar daha acılı hale gelebilir, şişlik ve apselere neden olabilir. Bu durumun sonunda diş kaybedilir. Kanal tedavisi ile sinirlere ulaşan çürük ve sinirler temizlenir ve dişi kaybetmeniz engellenmiş olur. Diş kayıplarında diğer dişlerinde estetik olarak bozulabileceği riski vardır ve dişleriniz çekilen noktaya doğru eğri bir duruş alabilir. Çürüklerde bu yüzden erken müdahaleler daha az tedavi gerektiren yöntemlerle yapılır. Sinirlere ulaşmadan tespit edilen çürükler sadece temizlenerek gerekiyorsa dolgu yapılarak kurtarılabilir. Aksi takdirde sinirlere ulaşan çürüklerin sonucunda kanal tedavisi elzemdir.

Kanal Tedavisi Yaptırmak İstiyor ve aklınızdaki sorulara cevap arıyorsanız Uzmanlarımız size bilgi versin.

Kanal Tedavisi Acılı Bir İşlem Mi?

Bursa kanal tedavisi lokal anestezi uygulandığından dolayı hasta herhangi bir acı hissetmez. Operasyon acısız bir şekilde başlar ve biter. Ancak operasyon sonrasında 1-2 gün hafif ağrılar görülebilir. Bunun sebebi lokal anestezi uygulanan bölge bir süre sonra etkisini kaybedecektir. Bunun sonucunda hafif ağrı çekilmesi olasıdır. Görülen bu ağrılar iltihaplı sinirlerin verdiği ağrılar yanında oldukça hafif kalan ağrılardır. Kanal tedavisi olmanız için bir diğer sebep ise apseler oluşması sonucunda çene kemiğinizin hasar almasıdır. Bu durumda hastalığın verdiği ağrılar daha şiddetli olacaktır.

Bursa Kanal Tedavisi Ücretleri 2022

Kanal tedavisi ücretleri bursa kanal tedavisi başta olmak üzere diğer illere göre değişiklik gösteriyor. Bunun için en doğru karar uzman hekime danışmak olacaktır. Böylelikle farklılıklar karşısında mağduriyet yaşamamanız sağlanır.